Internet shopping, topp eller bott?!

                                                                 Haloo!
Idag har ja varit på jobbet och det har verkligen spöregnat precis hela tiden! Inte kul. Men å andra sidan har jag sluppit att arbeta eftersom jag har ett utomhusjobb.
Det är de dagar man egentligen bara vill ligga kvar i sängen när klockan ringer och mysa lite till. Kurra ihop sig i täcket och halvsova till regnet som smattrar mot fönsterrutan.
Men iallafall så är det ju super mysigt att sitta inne och kolla runt på internet efter kläder och andra produkter. Jag själv har nästan aldrig beställt hem något från internet men det finns ju många andra som gör det. Det finns de som blir grundlurade och andra som blir helt nöjda med det dem beställt hem. Klädesplaggen kan se helt underbara ut på modellen och när man står framför spegeln med det där plagget kanske det inte sitter lika bra....  Men det är helt enkelt risker man får ta! Då får man nästan räkna med en viss summa pengar som kan är redo att lägga ut, även för ett plagg som man inte blir helt nöjd med.


   ♥Den här klänningen tycker jag ser jätte söt ut. Till min förvåning kostar den bara 99kr på ellos                                                                                                                                                                     
 ♥ Det här linnet fanns också på ellos och kostar ca 250kr, vilket jag tycker det lätt är värt!

Ha det bra och lycka till med shoppingen!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0